z ostatniej chwili
Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024Wybory samorządowe 2024Pomoc dla uchodzcowkontoCyberbezpiecznyBiuletyn informacji publicznejtransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusstudiumrodoJak zatwić sprawęSprawdź kto i gdzie odśnieżaOgłoszenia WójtawyboryProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

Biuro Obsługi Klienta


 

Drodzy Mieszkańcy
Urząd Gminy Mszana Dolna zgodnie z założeniami projektu "Nowoczesna i przyjazna dla obywatela gmina" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki przygotował opisy najczęściej świadczonych w urzędzie usług - spraw które Państwo załatwiacie w Urzędzie i udostępnia je w postaci tzw. Kart Usług.

 

Karty Usług zawierają takie informacje jak: nazwa usługi, podstawa prawna, wykaz potrzebnych dokumentów, wysokość opłat, numer pokoju, w którym można załatwić daną sprawę, czas realizacji sprawy, a także tryb odwoławczy.

 

Karty oraz druki wniosków można pobrać w formie elektronicznej na stronie urzędu www.mszana.pl w zakładce e- Urząd, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w formie papierowej w Biurze Obsługi Klienta, które mieści się na parterze budynku Urzędu Gminy Mszana Dolna.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne codziennie od 7.30 do 15.30.

 

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy:
• udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do Urzędu,
• udostępnianie kart informacyjnych, wzorów wniosków i formularzy,
• przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów,
• rejestracja przyjętych spraw,
• udostępnianie do przeglądania przez klientów aktów prawnych ( Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich, Dzienników Urzędowych Województwa Małopolskiego).

 

Informacje na niniejszej stronie będą sukcesywnie uzupełniane. Tym niemniej jeśli jakiegoś formularza nie ma lub jest nieczytelny prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.

 

WSZELKIE PYTANIA I UWAGI PROSIMY KIEROWAĆ POD NUMEREM TEL: 183310009 ORAZ

NA ADRES MAILOWY: bok@mszana.pl